Paradiesli

Nu har jag vaknat för första gången på paradiesli, där jag bor. Namnet kommer från att adressen här är paradiesli någonting, men det verkar vara mer av ett begrepp här. ”kolla med paradiesli”, ”det kanske finns på paradiesli” är svar man kan få på många frågor hör verkar det som. Flera av dom jag ska bo med är borta över jul och kommer ner senare,men innan dess är det lite annat folk som ska bo här under nyår etc.

20111222-085422.jpg
Här är jag då alltså.

Nu ska jag ut och kolla va all dendär snön gör här, men först måste jag fixa liftkort. Undrar om dom tar hela armen eller om handen räcker som betalning. Antar att de bara är att blunda och lämna fram kortet.

Kommentera

